skip to Main Content

Ingyenes Csontritkulás Gyakorlatok +
Ajándék Gerinc átmozgató V
ideó +
Táplálkozási útmutató

Tegyen mozgással a csontritkulás ellent! A mozgás fokozza a csonttermelést, erősíti az izomzatot, ezáltal javítja a testtartást. Megfelelő gyakorlatokat rendszeresen végezve megelőzhetjük a csontritkulás kialakulását, a gyakorlatok célja ilyenkor a lehető legnagyobb csonttömeg elérése.

Olyan gyakorlatokkal érdemes kezdeni, amit akár kezdőként is el tudunk végezni!

 

A csontritkulásban kiemelten fontos a megfelelő izomerő elérése, azok stabilizáló funkciója miatt, valamit a helyes testtartás kialakítása és fenntartása a csontok (elsősorban a csigolyák) rossz irányú terhelődésének megelőzése céljából. Általános tartásjavító, illetve gerinctorna gyakorlatok kiválóan alkalmasak arra, hogy Ön fokozatosan ismét elkezdjen mozogni!

A csontritkulás megelőzésére szolgáló gyakorlatokat levélben küldjük el Önnek!

Ehhez semmi mást nem kell tennie, csak töltse ki az űrlapot és máris küldjük az ígért gerinctorna gyakorlatokat!

* Semmi kötelezettség! Az ajándék gerinctorna gyakorlatokért nem tartozik semmivel, mi köszönjük, hogy ad nekünk egy lehetőséget, hogy bebizonyítsuk: gyakorlataink működnek!

 


nyil

Vélemények gyakorlatainkról:

“Valóban könnyebb a mozgásom, amióta a gyakorlatokat végzem” – Lovasi Éva.
“A gerincgyakorlatok jók és követhetőek” – Surányi Vera.
“Nagyon hasznos és a gyakorlatokat mindenki elvégezheti”- Kovács Andrásné.
” Köszönöm szépen a gerinc torna gyakorlatokat. Minden délután, 10 percet tornázok /még csak ennyit/ és végig alszom az éjszakát, nincs az a nagyon nagy fájdalmam napközben sem. Nagyon szépen köszönöm a segítséget. ” – Bús Pálné

Back To Top
Várjon! Ne hagyja ki az Ingyenes Gerinctorna Gyakorlatokat!