Rengeteg gyakorlat kering az interneted, de milyen gerinctornával kezdhetem biztonságosan a mozgást?

Gyakran olyan gyakorlatokra találunk rá, amik nem nekünk valók, ezért nehezen merjük kipróbálni azokat. Hogyan kezdjem el a gerinctornát és főleg milyen gyakorlatokkal?

Olyan gyakorlatokkal érdemes kezdeni, amit akár kezdőként is el tudunk végezni!

gerinctorna

Minta Gerinctorna gyakorlat:

* Feküdjön a talajra! (viszonylag kemény alátámasztás legyen, ne az ágy)
* Két karja legyen fölfelé nyújtva a feje mellett, feje a homlokán támaszkodjon!
* Két lába legyen nyújtva a törzs folytatásában!

A gerinctorna gyakorlat folytatását levélben küldjük el Önnek!

Ehhez semmi mást nem kell tennie, csak töltse ki az űrlapot és máris küldjük az ígért gerinctorna gyakorlatokat!

* Semmi kötelezettség! Az ajándék gerinctorna gyakorlatokért nem tartozik semmivel, mi köszönjük, hogy ad nekünk egy lehetőséget, hogy bebizonyítsuk: gyakorlataink működnek!

 

Kérje Ön is az Ingyenes Gerinctorna Gyakorlatokat!

Elküldjük gerinctorna gyakorlatainkat és mozgásszervi problémákkal kapcsolatos tippjeinket. Bármikor 1 kattintással le tud iratkozni, ha nem tetszik.

Név: *
Email: *

Adataim elküldésével hozzájárulok ahhoz, hogy tájékoztatókat küldjenek részemre. 

nyil

Vélemények gyakorlatainkról:

“Valóban könnyebb a mozgásom, amióta a gyakorlatokat végzem” – Lovasi Éva.
“A gerincgyakorlatok jók és követhetőek” – Surányi Vera.
“Nagyon hasznos és a gyakorlatokat mindenki elvégezheti”- Kovács Andrásné.
” Köszönöm szépen a gerinc torna gyakorlatokat. Minden délután, 10 percet tornázok /még csak ennyit/ és végig alszom az éjszakát, nincs az a nagyon nagy fájdalmam napközben sem. Nagyon szépen köszönöm a segítséget. ” – Bús Pálné

Ingyenes Gerinctorna Gyakorlatok

Otthoni gerinctorna - Jobb közérzet!

Adja meg adatait és azonnal küldjük Önnek a gyakorlatokat!